VIP

Selasa, 26 Oktober 2010

Hati Retak dek Cermin Pecah


Ingatkan semalam lupa tutup
Kejadian berlaku semalam isnin 25/10/2010 Hanya disedari jam 6.45 pagi ketika bersiap nak berkursus. Menurut jiran kejadian berlaku lebih kurang jam 12 mlm. Jiran dah panggil tapi aku pengsan awal (tidur)

Dashboard diselongkar
Akibatnya aku terpaksa tangguh kursus dan mengurangkan cuti yang dah tinggal nyawa-nyawa ikan. Laporan polis telah dibuat dan cermin yang pecah telah diganti. Kos kerosakan & kehilangan harta benda bernilai RM700

Sampai part yasin dia henti selongkar
Kes pecah kereta memang banyak berlaku kat kawasan tu. Encik Polis cakap tiap-tiap hari pasti ada kes pecah kereta. Penjenayah ni biasanya buat projek time hujan waktu malam. Time kita syok diulit mimpi dan hujan melenyapkan bunyi

Kepada penjenayah, ingatlah, jenayah membawa padah. Daripada menyusahkan hidup orang, baik buat kerja halal. Suatu hari nanti, nasib engkau pulak yang kena. Kalau tak kena kat sini, tungguhlah balasan di sana

7 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

sabarlah ye.. yang penting orangnye slmt dan masih tegar berblog'..:)

rinie din berkata...

terima kasih..yup...ku masih di sini..

Mila@Rimbun berkata...

avanza ke yg kena ni? aduhai.. mm pon dah pernah kena jugak kan. sampaikan pasang alarm kalau bas lalu pon berbunyi. sabar je lah... nasib avanza.. kalau yg satu lg woooo 2x ganda kut

rinie din berkata...

yg lagi satu parking dekat sikit.. nasib baik tak kena yg tu..

si biskut berkata...

mau 3-4 ratus gak nak melompat dari mesin ATM macam nie..

rinie din berkata...

mesin ATM pun dah jemu tengok muka aku..

Asam Makruh berkata...

celakalah kepada penyangak2 itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...