VIP

Rabu, 2 Februari 2011

Bercanda di Tepi Pantai

 Cikgu aku kata kalau nak recharge balik, elok pergi ke pantai, sekurang-kurangnya 3 bulan sekali.


 Menikmati pemandangan pantai dari pelantar tinjau. Angin bertiup kencang, hari nak hujan


 Eh bilalah ibu aku nak lepaskan aku ni, man.. man lah kalau bergambar tu


Yahuuu.. aku bebas.. i'm freeeee



 Bercanda di pasiran pantai, kita berdua memadu asmara...


Kutuk aku nyanyi ye.. nah ambik kau debushhh


Nyamannye udara tepi pantai ni, syokkkk amat gitu..


Anak kapal semua, kita dah jumpa Pulau Batu Tengkorak Hang kat sana.. yeyeh

Lokasi: Kemaman, Terengganu Darul Iman

5 ulasan:

Lina berkata...

Hello there,

I’m Azlina from Universiti Sains Malaysia, Penang. I am currently doing a research on Malaysian Bloggers as part of my Masters degree in Social Science (Psychology). Your blog has been selected and I would sincerely be grateful if you can participate in my study. In this research, I am interested to understand more about your blogging experience. If you are indeed 18 years old and above, and willing to spend a few moments of your time to complete a survey to help with my research, please answer the questionnaire in the link below as soon as possible. If you have any questions or concerns about this survey, you may email me at scorpluto35@yahoo.com.

I sincerely appreciate your time and consideration!


http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=IJNOIM_a20d967d



Azlina
scorpluto35@yahoo.com



please delete this after done, thanks

NuSaNa NoSa 91 berkata...

bestnya dpt gi pantai.. ^_^

Mila@Rimbun berkata...

balik kampung??? kitorg ngn MM dok memerap kat KL jer.. pastu g ulu yam.. dah sampai ulu yam baru MM teringat "eh kalau ajak aini lg best kan" hehehee

rinie din berkata...

nusana: dapat tengok dan hirup udara pantai pun dah cukup.. damai

rinie din berkata...

k.mila: gi ulu yam tak ingat kita ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...