VIP

Jelitaku-MK

Rabu, 2 Februari 2011

Bercanda di Tepi Pantai

 Cikgu aku kata kalau nak recharge balik, elok pergi ke pantai, sekurang-kurangnya 3 bulan sekali.


 Menikmati pemandangan pantai dari pelantar tinjau. Angin bertiup kencang, hari nak hujan


 Eh bilalah ibu aku nak lepaskan aku ni, man.. man lah kalau bergambar tu


Yahuuu.. aku bebas.. i'm freeeee



 Bercanda di pasiran pantai, kita berdua memadu asmara...


Kutuk aku nyanyi ye.. nah ambik kau debushhh


Nyamannye udara tepi pantai ni, syokkkk amat gitu..


Anak kapal semua, kita dah jumpa Pulau Batu Tengkorak Hang kat sana.. yeyeh

Lokasi: Kemaman, Terengganu Darul Iman

4 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 berkata...

bestnya dpt gi pantai.. ^_^

Mila@Rimbun berkata...

balik kampung??? kitorg ngn MM dok memerap kat KL jer.. pastu g ulu yam.. dah sampai ulu yam baru MM teringat "eh kalau ajak aini lg best kan" hehehee

rinie din berkata...

nusana: dapat tengok dan hirup udara pantai pun dah cukup.. damai

rinie din berkata...

k.mila: gi ulu yam tak ingat kita ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...