VIP

Khamis, 2 Disember 2010

Ben Ashaari Terima Tawaran Berlakon?


Imej dari google
Huh?! Terkejut? berita panas ni, belum keluar mana-mana ruang gossip di media massa atau di alam cyber.  Hehehe.. Sebenarnya bukan berita tapi itu adalah soalan yang nak aku tujukan kepada Ben. Adakah Ben akan terima jika ditawarkan menjadi pelakon? Ermm..

Kalau Ben jadi pelakon, watak apa yang paling sesuai? Aku rasa Ben sesuai pegang watak adiwira (superhero) kerana keperkasaan dan kemachoan beliau. Gambar Ben bersut putih dan sedikit senyuman seperti di sini, telah menambat hati pelawat2 blog beliau untuk terus berkunjung dan beliau selayaknya diberi gelaran hero Malaya.
Malaysia dah ada seorang adiwira iaitu cicakman dengan Apek sebagai pendukung utamanya. Jadi apa watak adiwira yang sesuai dengan Ben yang nampak tough ni? (jangan berperawakan lembut dahlah.. tak sesuai). Aha! TOKEKMAN… hehe.. sorry der gurau jer.. takkan dari tadi nak puji jer kan.
Aku jamin, kalau Ben Ashaari jadi pelakon, dia akan bertambah hangat di pasaran dan blog dia pasti meletop-letop. Apa pendapat anda? Adakah anda rasa Ben sesuai menjadi pelakon?
Ps: tulisan ini tidak bermaksud apa2, sekadar untuk membina ‘jambatan’ dengan blog yang hebat.

3 ulasan:

BEN ASHAARI berkata...

tak sesuaai.. hahaha..tamooooooooooooooo .. ahahaha... adoi... tak layak tak layak ...

tqq rinie..

azila berkata...

wah....zla rasa cam tamolah jd isteri seorg pelakon..hehheheh...boleh tak ckp gtu:)

makcek bukan nenek berkata...

hahaha terkejut mak .
bhaha
igt betol tdi .
incix ben jadi ahli gimnastik .hex

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...