VIP

Selasa, 25 Januari 2011

Terperangkap Dalam Lif

Bagaimana perasaan kalau terperangkap dalam lif selama 4 jam?


Orang kat luar ni hanya mampu tengok jer.
Kat dalam tu ada 3 orang, 2 lelaki dan seorang perempuan.
Yang perempuan tu katanya ala2 nak pengsan sebab fobia


Bomba dipanggil setelah usaha untuk buka lif gagal. 
Alatan pengumpil khas digunakan untuk buka pintu lif


Pintu berjaya dibuka dalam tempoh tak lebih 10 saat dengan alat pengumpil tu


 Salah seorang mangsa terperangkap disambut seperti artis setelah berjaya keluar

2 ulasan:

Jieda berkata...

Hisshhh..menakutkan.Saya pernah gak sekali hampir terperangkap.Nasib baik pintu lif tu terbuka.Rasa cam nak nangis time tu

rinie din berkata...

bayangkan klu sorang2 je dalam tu.. handhpone takde bateri.. takde orang sedar... rasa nak buang air besar.. haish... seksa tu

pengalaman terperangkap dlm lif: pintu lif tutup lepas tu tiba2 lampu padam. kenapa lif tak gerak ni? rosak ke? sorang2 pulak dalam tu. gelap gelita. teraba-raba cari button open atau loceng. akhirnya dapat tekan button. cess hampeh.. rupanya aku tak tekan tingkat mana nak pergi. lif tu auto off lampu kalau tak gerak. cis.cis.cis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...